مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آموزش مهارتی مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

ا

  • ارائه‌دهنده خدمات ابری چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]

  • ارزیابی بلوغ ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]

  • استارت‌آپ شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]

  • استراتژی پلتفرم‌ها مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]

  • استفاده مداوم نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]

  • اعتبارسنجی بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

  • اعتماد بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • اعتماد مصرف‌کننده تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]

  • اقتصاد داده‌محور بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]

  • اقتصاد دیجیتال.v بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]

  • اقتصاد فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]

  • اقتصاد هوشند عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]

  • الگوریتم فرا ابتکاری بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

  • انتخاب ویژگی بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

  • اینترنت اشیا تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • اینستاگرام نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

ب

  • بازاریابی الکترونیک مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • بازار بالفعل ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

  • بازار بالقوه ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

  • بازارگاه داده توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]

  • بازارهای چندسویه مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]

  • بازشناسی الگو بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

  • بازی‌نمایی سبز تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]

  • بخش دولتی و خصوصی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]

  • برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]

  • برنامه‌ریزی درسی مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

  • برند نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • برند شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]

  • برندسازی شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]

  • برندسازی شخصی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • برون‌سپاری تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]

  • بلاک چین مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

  • بلوغ دیجیتال ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]

پ

  • پذیرش فناوری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]

  • پیشنهاد آگاه از زمان راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]

  • پیشنهاد آگاه از زمینه راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]

  • پیشنهاد مبتنی بر اعتماد راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]

  • پلتفرم و اکوسیستم دیجیتال مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

ت

  • تاکسونومی توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]

  • تبلیغات شفاهی الکترونیکی بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • تجارت الکترونیک بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • تجارت الکترونیک توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]

  • تجربه بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]

  • تحلیل عاملی اکتشافی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • تحلیل محتوا شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • تحول دیجیتال ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]

  • تحول دیجیتال شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]

  • تشخیص اجتماع تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]

  • تشخیص فرصت شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

  • تکنیک بهترین-بدترین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]

خ

  • خدمات الکترونیکی بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • خدماتی شدن (سرویس‌دهی) سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]

  • خرید آنلاین طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]

  • خودرمز گذار تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]

د

  • دانش ضمنی نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • دیجی‌کالا تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]

  • دلفی بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]

ر

  • رایانش ابری تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • رایانش ابری چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]

  • رایانش ابری نقش متقابل مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده و سکوی توسعه‌ی کم‌کد [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 225-257]

  • رسانه اجتماعی نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • ریسک بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]

  • رقابت پلتفرم‌ها مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]

  • روش بهترین- بدترین عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]

س

  • ساختار شبکه سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]

  • سازمان پروژه محور کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]

  • سازمان‌های نهادی نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • سیستم استنتاج فازی ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

  • سیستم توصیه‏ گر گردشگری راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]

  • سیستم‌های خدمت-محصول سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]

  • سطوح بلوغ ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

  • سکوهای توسعه‌ی کم‌کد نقش متقابل مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده و سکوی توسعه‌ی کم‌کد [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 225-257]

ش

  • شایستگی شغلی طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 191-224]

  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

  • شبکه های پیچیده تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]

  • شرکت نفت سپاهان اصفهان مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

ص

  • صنعت 0.4 مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

  • صنعت زیبایی نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • صنعت قارچ ایران ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

ع

  • عملکرد بازار طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]

ف

  • فراترکیب شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]

  • فراترکیب چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]

  • فراترکیب شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]

  • فرآیند خرید کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]

  • فرآیندکاوی کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]

  • فروشگاه های اینترنتی طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]

  • فضای مجازی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]

  • فناوری هوشمند مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

ق

  • قابلیت نوآوری مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

  • قرارداد هوشمند مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]

  • قصد خرید نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]

ک

  • کارآفرینی شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

  • کسب دانش نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • کسب وکارآنلاین طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 191-224]

  • کسب‌وکارهای آنلاین مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]

  • کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]

  • کیفیت اطلاعات تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]

گ

  • گردشگری هوشمند عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]

ل

  • لوازم‌آرایشی نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

م

  • مجازی شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]

  • محصولات فرهنگی تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]

  • مدیریت زنجیره تأمین تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • مدیریت فرآیند کسب‌وکار کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]

  • مدل بلوغ ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]

  • مدل پارادایمی مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

  • مدل پیش‌بینی موفقیت ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]

  • مدل چند سطحی شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]

  • مدل‌سازی بازنمایی سیستمی مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]

  • مدل کسب و کار توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]

  • مدل کسب‌وکار پلتفرمی مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]

  • مدل هوشمند بازاریابی عصبی ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

  • مشارکت مشتری نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]

  • مشاور طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 191-224]

  • مشتری خدمات ابری چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]

  • مصرف‌کننده نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]

  • مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده نقش متقابل مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده و سکوی توسعه‌ی کم‌کد [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 225-257]

  • مواد غذایی زود فاسدشدنی تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]

  • موانع شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]

ن

  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]

  • نظریه داده بنیاد مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

  • نظریه زمینه‌ای مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]

  • نقشه راه فناوری مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

  • نقشه راه فناوری صنعت 0.4 مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]

  • نقشه معنایی نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • نقشه موضوعی سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]

  • نگاره رویداد کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]

  • نگاشت شناختی نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]

  • نمونه- سازه توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]

  • نوآوری طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]

  • نوآوری باز تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]

  • نوآوری دیجیتال مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]

و

  • واقعیت افزوده موبایل نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]

  • وب سایت طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]

  • ورود به بازار پلتفرم‌ها مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]

  • وسویوور بیبلیومتریکس سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]

ه

  • هزینه مبادله تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]

  • هم‌آفرینی شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]

  • هوش مصنوعی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]

  • هوشمندی بازار توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]

  • هوشمندی بازار عرضه توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]

  • هوشمندی رقابتی توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]

  • هوشمندی کسب‌وکار توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]

ی

  • یادگیری عمیق تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]

login