آ
-
آموزش مهارتی
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
ا
-
ارائهدهنده خدمات ابری
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]
-
ارزیابی بلوغ
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمانها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]
-
استارتآپ
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]
-
استراتژی پلتفرمها
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]
-
استفاده مداوم
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]
-
اعتبارسنجی
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
-
اعتماد
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
اعتماد مصرفکننده
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]
-
اقتصاد دادهمحور
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]
-
اقتصاد دیجیتال.v
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]
-
اقتصاد فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]
-
اقتصاد هوشند
عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]
-
الگوریتم فرا ابتکاری
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
-
انتخاب ویژگی
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
-
اینترنت اشیا
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
اینستاگرام
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
ب
-
بازاریابی الکترونیک
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
بازار بالفعل
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
-
بازار بالقوه
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
-
بازارگاه داده
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]
-
بازارهای چندسویه
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]
-
بازشناسی الگو
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
-
بازینمایی سبز
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]
-
بخش دولتی و خصوصی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]
-
برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع
مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]
-
برنامهریزی درسی
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
-
برند
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
برند
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]
-
برندسازی
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]
-
برندسازی شخصی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
برونسپاری
تأثیر هزینه مبادله بر برونسپاری و نوآوری باز در شرکتهای فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]
-
بلاک چین
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
-
بلوغ دیجیتال
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمانها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]
پ
-
پذیرش فناوری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]
-
پیشنهاد آگاه از زمان
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]
-
پیشنهاد آگاه از زمینه
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]
-
پیشنهاد مبتنی بر اعتماد
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]
-
پلتفرم و اکوسیستم دیجیتال
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
ت
-
تاکسونومی
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]
-
تبلیغات شفاهی الکترونیکی
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
تجارت الکترونیک
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
تجارت الکترونیک
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]
-
تجربه
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
تجزیهوتحلیل کتابسنجی
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
تحلیل محتوا
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
تحول دیجیتال
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمانها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]
-
تحول دیجیتال
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]
-
تشخیص اجتماع
تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]
-
تشخیص فرصت
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
-
تکنیک بهترین-بدترین
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]
خ
-
خدمات الکترونیکی
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
خدماتی شدن (سرویسدهی)
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]
-
خرید آنلاین
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]
-
خودرمز گذار
تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]
د
-
دانش ضمنی
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
دیجیکالا
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]
-
دلفی
بررسی شاخصهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-265]
ر
-
رایانش ابری
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
رایانش ابری
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]
-
رایانش ابری
نقش متقابل مهندسی نرمافزار مدلرانده و سکوی توسعهی کمکد [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 225-257]
-
رسانه اجتماعی
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
ریسک
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 87-114]
-
رقابت پلتفرمها
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]
-
روش بهترین- بدترین
عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]
س
-
ساختار شبکه
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]
-
سازمان پروژه محور
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]
-
سازمانهای نهادی
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
سیستم استنتاج فازی
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
-
سیستم توصیه گر گردشگری
راهکارهای ارتقای عملکرد سیستمهای توصیه گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 113-143]
-
سیستمهای خدمت-محصول
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]
-
سطوح بلوغ
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
-
سکوهای توسعهی کمکد
نقش متقابل مهندسی نرمافزار مدلرانده و سکوی توسعهی کمکد [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 225-257]
ش
-
شایستگی شغلی
طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 191-224]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
-
شبکه های پیچیده
تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]
-
شرکت نفت سپاهان اصفهان
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
ص
-
صنعت 0.4
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
-
صنعت زیبایی
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
صنعت قارچ ایران
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
ع
-
عملکرد بازار
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]
ف
-
فراترکیب
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]
-
فراترکیب
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]
-
فراترکیب
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]
-
فرآیند خرید
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]
-
فرآیندکاوی
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]
-
فروشگاه های اینترنتی
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]
-
فضای مجازی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 27-54]
-
فناوری هوشمند
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
ق
-
قابلیت نوآوری
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
-
قرارداد هوشمند
مدلی برای طراحی دورههای آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 197-236]
-
قصد خرید
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
-
کسب دانش
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
کسب وکارآنلاین
طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 191-224]
-
کسبوکارهای آنلاین
مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]
-
کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 101-129]
-
کیفیت اطلاعات
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]
گ
-
گردشگری هوشمند
عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 103-132]
ل
-
لوازمآرایشی
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
م
-
مجازی
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 161-191]
-
محصولات فرهنگی
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 187-216]
-
مدیریت زنجیره تأمین
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
مدیریت فرآیند کسبوکار
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]
-
مدل بلوغ
ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمانها [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 37-70]
-
مدل پارادایمی
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
-
مدل پیشبینی موفقیت
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 133-159]
-
مدل چند سطحی
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]
-
مدلسازی بازنمایی سیستمی
مدلسازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 115-152]
-
مدل کسب و کار
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]
-
مدل کسبوکار پلتفرمی
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]
-
مدل هوشمند بازاریابی عصبی
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
-
مشارکت مشتری
نقش رسانههای اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 71-102]
-
مشاور
طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 191-224]
-
مشتری خدمات ابری
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 217-256]
-
مصرفکننده
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]
-
مهندسی نرمافزار مدلرانده
نقش متقابل مهندسی نرمافزار مدلرانده و سکوی توسعهی کمکد [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 225-257]
-
مواد غذایی زود فاسدشدنی
تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 55-85]
-
موانع
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 31-66]
ن
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 155-187]
-
نظریه داده بنیاد
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
-
نظریه زمینهای
مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 255-292]
-
نقشه راه فناوری
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
-
نقشه راه فناوری صنعت 0.4
مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 189-220]
-
نقشه معنایی
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
نقشه موضوعی
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]
-
نگاره رویداد
کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 39-81]
-
نگاشت شناختی
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمانهای نهادی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 1-35]
-
نمونه- سازه
توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 145-189]
-
نوآوری
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]
-
نوآوری باز
تأثیر هزینه مبادله بر برونسپاری و نوآوری باز در شرکتهای فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]
-
نوآوری دیجیتال
مفهومسازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمانهای صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 267-299]
و
-
واقعیت افزوده موبایل
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-29]
-
وب سایت
طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 259-287]
-
ورود به بازار پلتفرمها
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-99]
-
وسویوور بیبلیومتریکس
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 131-185]
ه
-
هزینه مبادله
تأثیر هزینه مبادله بر برونسپاری و نوآوری باز در شرکتهای فناور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-26]
-
همآفرینی
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی همآفرینی در استارتآپها با بهرهگیری از فراترکیب [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-38]
-
هوش مصنوعی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 221-254]
-
هوشمندی بازار
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]
-
هوشمندی بازار عرضه
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]
-
هوشمندی رقابتی
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]
-
هوشمندی کسبوکار
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 257-298]
ی
-
یادگیری عمیق
تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 83-112]